Sömnbrist...



Inte fick jag
sova hela natten!!
Dagmar vände i Ryssland och kom tillbaka!

Efter att sonen och hans flickvän gått igår efter en helmysig kväll, så hoppade jag in i duschen och tänkte dyka i säng för att få en helnatts sömn. Kände mig som en zombie efter utryckningen natten innan.

När jag stod i duschen ringde chefen - en halvtimme senare var jag inloggad på jobbet och där satt jag hela natten igen, med några kollegor och svarade på telefon, så det stod härliga till - om strömavbrott.
Jag överlevde natten, men imorse när jag äntligen fick förena mig med kudden och täcket så minns jag knappt att jag la mig ner förrän jag slocknade.

Nu ska jag ta igen lite sömn, hoppa i bingen för 5:30 ska jag vara på jobbet - för att möta upp kunderna som inte får sitt morgonkaffe pga avsaknad av el.

Sen går jag av min beredskap och ska njuta av nyårsledighet i några dagar,
göra en liten stillsam resumé av 2011
och försöka staka ut en riktning på 2012 som snart knackar på dörren.

Gonatt.


Lite dagsljus utanför mitt hus. Och utanför mitt jobb.
Snart kan jag väl inte skilja på de två.... ;-)






Kommentarer
Postat av: Catrin

Vacker bild!

2011-12-28 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback