Julnatt...



Jag hade sovit 1,5 timme inatt när telefonen ringde - det var chefen.
Det var visst stormen Dagmar som dragit fram genom Sverige och ställde till oreda.

Några minuter senare satt jag inloggad på jobbet men några kollegor och pratade mig hes till ända in på förmiddagen idag, Annandag Jul. Jag har sovit några timmar nu och det mesta i min framfart tycks gå i ultra-rapid på ett stillsamt och ledigt sätt.

Jag har iallafall en lax i ugnen, räkor på på ti(d)ning och grädden sprättad. Äldste sonen med flickvän, kommer hit och ska käka och öppna sig några julklappar. Yngstesonen med flickvän var hit på julaftons-natten och firade jul.

Jag hoppas Dagmar håller sig borta och att jag får sova hela natten.

Imorgon är det arbetsdag igen.



Jag ska snart göra en Avstämning av detta året - 2011.

God Fortsättning hörni!






Kommentarer
Postat av: Catrin

Jädrans storm. Snart får du sova

2011-12-28 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback