Vårkänslor...

Snacka om att man lever upp,
så fort ljuset och hyfsad värme kommer!

Har det varit så här alla år?

Känns som att det är första gången jag upplever det så här fantastiskt...
...fast jag kan ju inte direkt skryta med att jag har bra minne....

När jag kliver upp på morgonen så är jag pigg!
Det har väl inte hänt sen....jag gick i småskolan.

Det skulle inte alls förvåna mig om det beror på
Dikshan jag gjorde i torsdags.
Påfylld av Livskraft och Energi.

Men imorse när klockan ringde 6:30 och det kändes sååå tungt, då tänkte jag:
-"Jaha, det räckte en vecka, Dikshan jag fick!"

Men faktiskt så var jag lika pigg efter att jag strax snärtade upp ur sängen, kors i taket!
Och så har dagen förflutit på ett lättsamt sätt.

Det är till och med kul att gå på jobbet!!!!
Va?!
=O

Jag tycker att människor är gladare och världen är vackrare.

Om jag tar mig en Diksha (ja, googla på det ´ra) lite regelbundet....
...så skulle jag egentligen............
....kunna gå omkring med vårkänslor året om!!!
=D




Världen vaknar, och vi med den..
 *trallar och nynnar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback