Fritte hänger med..

...en dag i taget....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags var han så dålig, så jag bokade med veterinär Gudrun som hade jour, att hon skulle komma och låta Fridolf få somna in. Jag grät och sörjde, filmade och gosade med honom, mellan karatepassen. Det var läger i helgen. Jag ringde Viktor och Douglas och sa att de fick komma och säga adjö till honom.
 
När jag kom hem efter sista passet på lördagen så satt han i köket och åt!!!!!!
Han satt och försökta knapra i sig maten och han drack vatten!
Douglas ringde och sa att han verkat piggare, och bad mig ställa in Gudrun.
 
Fridolf är med idag, ännu en dag.
Imorse väckte han mig kl 3:30 och var hungrig, så vi låg på köksgolvet och små-åt lite av tonfiskmoussen och knaprade några katt-bäbis-torrfoder-korn.
 
Snart är det lunch, då är det dags för mat igen. Först äter han själv lite och sen fyller jag på med sprutan med resten. Min lille kämpe....
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Gullplutten <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback