Tre dagar i Malmö...

 
 
Jag och fyra kollegor åkte till Malmö i måndags och kom hem igår, onsdag.
Det var en utbildning som verkligen kändes riktigt bra, med tanke på att jag jobbar skift på Felanmälan mellan varven, och då svarar på bl.a fordonsgas och gaspannor - vilket vi absolut inte har här uppe i norr och knappt sett på vykort ens.
 
Vi var ett glatt gäng, åkte snabba plan, bodde på ett superhärligt hotell med buffe på kvällen och en sån där hotellfrukost som man bara kan drömma om. Däremellan var det "arbetsdagar" mellan 7:30 och 16:00 och jag är jätteglad att just jag fick åka med på den här resan.
 
Tack vare montören jag åkte med fick jag även se Turning Torso, Öresundsbron och...
 
 
 
 
 
 
Malmö var blåsigt just de här dagarna. Men jag kan tänka mig att åka hit nån fler gång och som "min" montör sa: "Det bästa med Malmö, det är Köpenhamn" ;-)
 
Ska lägga ut lite mer bilder sen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback