Fridolf på gränsen...

 
Ambivalens och beslutsångest....
Rätt eller fel....
Nu eller sen...
 
Igår masserade jag honom, drog lite i benen, försökte få honom att sträcka på sig, att röra lite på sig. Han purrar väldigt sällan, men jag tyckte jag hörde en svag tendens. Sen blir jag glad då han drar ihop tassen, eller trampdynorna/klorna runt mitt finger. Då ser han ut som en vanlig katt.
 
Javisst är jag allergisk, men hur kan man låta honom inte komma och upp och ta lite plats i min säng när det är som det är nu?
 
 
Douglas säger att katter sover faktiskt 2/3 av sitt liv. Och en kollega sa att han kanske behöver längre tid på sig att återhämta sig. Ja.....vi tar en fikarast i taget. Mat- och vattensprut-dax igen kl 9:30.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback