Day off...

 
 
Vilken jädra tur att jag var ledig idag för det var precis vad jag behövde.
Ute var det sånt där väder som man inte vill vistas i, utan mest bara vara inne och gona i gratisvärmen. Jag fick ett gäng tidningar av min väninna så jag tillät mig att halvligga i soffan med en kaffe och all tid i världen.
 
Skönt.
 
Katten Ior smög sig upp i knät och ville umgås, okej en liten stund då. En stund senare var det kört, fick visst nåt katthår i ögat och paniksprang in i duschen. Hela dan har jag känt mig toktrött, om det är för att jag är trött eller att ögat svider så jag trooor jag är trött, det vete hundan.
 
Hur som helst, jag har haft en riktig day-off och jag är glad för att jag är så mån om mig själv att jag lägger in arbetstidsförkortning nån dag här och där på schemat.
 
Kokar en kaffe och bläddrar igen om en tidning till :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewa

:) Bra med en soft dag med "energipåfyllning".

2012-10-23 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback