Närkontakt...



....av det ohälsosamma slaget kan man väl kalla det här.
Jag "glömmer" ibland att jag fått en (i mitt huvud tillfällig...) diagnos: katt-allergi.
Man kan nästan tro att jag är blondin!

Han, min käre Fridolf gillar att liksom hänga (!) med mig....

Notera lill-dojan på toalett-stolen innan han är på plats...


Sådär jah...På plats.

För övrigt har jag lagt in lite bilder på min
fotoblogg.
(Länken finns också ute till höger i kanten.)
Det är lite trög rulljans där men det är ju för att jag får så lite gjort.
Undrar....
om det har att göra med den där udda känslan av att inte riktigt få vara ifred,
eller att nånting hela tiden hänger över mig....

 *gapskrattar åt min torra humor*






Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Mys-Fridolf är väl bara för gosig :-)

Postat av: Gunsan

> Katarina: Hehe, han är lite....annarsch, men den mysigaste jag haft. <3

2012-03-12 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback