Slinga håret tar tid....



Jag har äntligen kommit till skott med slingorna.

Klippte mig för nån vecka sen men inte förrän häromdagen satte jag igång med blekningen. Det tar ju alltid lite tid och speciellt som senaste gångerna då jag faktiskt dragit hårtestarna ur ful-hättan istället för att klappa i med färgen lite på känn. När man blir äldre blir man lite fegare, tycker jag mig ha noterat....

Har man sen en Fridolf som är som en liten unge och jämt ska vara upp i en, så tar det ytterligare lite längre tid.
Men till slut så, och jag har ju semester och massor med tid....






Och jag lyfte ner.....och drog nån slinga till.....
och han tjatade sig upp igen....och så höll vi på...

Det är ju tur han är söt,
annars hade jag nog gjort mig ett par tofflor av honom för länge sen...

 

 


Kommentarer
Postat av: Katarina Cinnamon

Gull-Fridolf, jag gillar honom ;-)

Postat av: Catrin

Eller också kunde du ha gjort en rattmuff av honom....eller en handmuff....eller en vintermössa...men bäst är han som han verkligen ÄR. Sa jag det att t o m Amanda, som är rädd för djur skulle kunna tänka sig att träffa honom

2012-06-13 @ 17:54:18
Postat av: Gunsan

´> ´Katarina: Man kan inget annat än att gilla Fritte :P



> Catrin: Hans "brorsa" Sajko skulle jag kunnat tänka mig att göra rattmuff av, men du, säg åt Amanda att komma och hälsa på Fridolf innan jag eventuellt!!! flyttar iväg katterna till annan vårdnadshavare. Jag är ju allergiskt och så... snor

2012-06-23 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback