Gäddhäng har man hört om...



....men inte katthäng va? 

Så här ser det ut iallafall. Han vet nog inte hur stor han är, men han hoppar upp på ryggen då jag står böjd vid tandborstning eller ska dra upp brallorna efter att ha varit på toan, då passar han på.

När han var liten så la Viktor upp honom så här runt nacken och där låg han. Det var innan vi visste att han var en Burma korsad med Ragdoll - dvs lealös. Som en trasdocka. Och nu är han snart 3 år och väger 6,5 kg men tror fortfarande att han är en lite söt gose-katt.


Har man lite värk i nacke-axlar så är det rätt skönt för det värmer gott.

Han är så sällskaplig och ska var upp i en,  så han är värre än vad barnen nånsin varit då de var som klängigast.
Nåväl, han får mig att stanna upp lite och bara vara.....

...Mindfulness-cat...





Kommentarer
Postat av: Katarina Cinnamon

Ja tänk och igår fick jag träffa "lille" Fridolf, snyggingen och han snygga polare :-)

Postat av: Catrin

När jag berättar om honom så säger Amanda att det nog är det enda djur som hon skulle tänka sig ha. En lealös katt. =)

2012-06-10 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback