Efterhäng...



Jag ligger efter med städning och ordning hemma nu.
Jag har varit så trött efter jobbet veckan som var då det flyttades om en massa i gruppen, ny inredning och borrmaskiner och arbetare som störde det dagliga arbetet för en annan.
Jag som är så lättstörd ändå....

På lördagen var det ledarträning från klockan åtta på morgonen och fem timmar framåt. DET tog gott också för både kroppen och knoppen. Men det var jätteroligt och kändes bra. Vi avslutade passet med lunch på Thairestaurangen och efter det kom koma-tillståndet.
Jag var helt knäckt och orkade inte ta mig för nånting.
Man kan säga att helgen passerade i ett nafs.

Igår, måndag, då gick jag mest som en zoombie och väntade på att få logga ur från jobbet och få komma hem och sova.

Jag ligger efter så mycket hemma, det är katthår i tofsar som ligger överallt,
damm som syns extra när solen ligger på,
tvättstugan prioriterade jag bort i jag i helgen och tvätthögen växer.

Idag känner jag mig lite piggare och ska dra igång saneringen hemma innan karateträningen ikväll.

Lite längtar jag dock....till min egen tid....att stanna upp och känna lugnet.
Det känns som det var ett tag sen...


En kaffe och tidningen på fiket, och tomglo på folk som passerar - det är återhämtning det.
Får se om jag tar det i helgen....




Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Öppna korsdrag så kanske dammet blåser ut, hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback