Syrebrist och retreat...



Fredagen är till ända.

Efter det vanliga dagsverket var det den sedvanliga karateträning innan som avverkades innan fredagsmyset. Som mest bestått i en kamp att försöka andas. Är jag långtidsförkyld eller allergisk? Mot nåt?

Insåg nyss att jag glömt min nässpray (läs: livlina) kvar på jobbet!!!!!!
Jag gick dit, men det var larmat halvvägs in så det var bara att vända om.
Lär bli en sittande pose i sängen inatt.....
Och REM-sömnen kan jag antagligen se mig i stjärnorna efter.
*svär lite stressat*

Imorgon ska jag på retreat med ett gäng människor.
Det ser jag fram mot. En "Återvändning". Inåt.

Ctrl, Alt + Delete.





Kommentarer
Postat av: Catrin

Hoppas att du får en härlig helg

2011-09-17 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback