Råkade - ta mig ur ett beroende...



Jag får tacka för mitt dåliga minne.
För nu är jag fri från nässprayen OCH förkylningen/allergin!!
Tack vare att jag glömde kvar sprayen på jobbet i fredags!

Visserligen gick jag genom skärseld och satan på fredagnatten.
Jag halvsatt med tre kuddar mot väggen för att få luft. Med halvöppen mun. Vaknade av att läpparna stramade av torka men fick fatt på ett cerat som mjukade upp lite. Somnade om men väcktes av ett oljud från mitt inre, insåg att jag anar hur det känns att ha en astmaatack.

Jag tog mig igenom natten och hade jag nu klarat den - så vips spontanforskade jag mitt eget mående och efter en natt till på samma vis, men dock bara med två kuddars halvlut mot väggen och en riktigt hyfsad nattsömn så inser jag att jag är botad!!!

Inatt låg jag på en-kuddes-nivå och även om jag har en lätt nästäppa så har jag härmed tagit beslutet att jag är frisk, återställd och fullt funktionell igen.

Min summering är följande:
Jag kunde andas fritt med hjälp av nässprayen men bara en halv dag, sen var det bara att inhalera igen. Jag var beroende av skiten. Nåväl, jag höll väl inte på längre än 2-3 veckor men ändå.

En natts ofrivillig avtändning med både andnöd och lätt överlevnadsångest så är jag igenom! Jag är fri! Jag kan andas själv och proverna från Vårdcentralen kommer troligen säga att jag INTE har någon allergi. Möjligen mot nässpray kanske...

Även ett dåligt minne kan vara till nytta.


Hjälpare eller Stjälpare?




Kommentarer
Postat av: dissertation writers

A lot of people use this spray all time. It's because they can't breathe without it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback