Tom-dag...



Idag var jag ledig efter att ha bott på jobbet hela helgen. Skönt med några lediga vardagar.
Men jag är trött. Sov till framåt 11.

Har städat och plockat lite hemma. En kompis ringde och vi gick en promenad nere vid älven. Det var varmt i solen, men så fort vi kom in i skuggan var det riktigt kallt. Väl hemma sen så var jag lite röd om näsan och kall om fingrarna.

Just nu är jag i tvättstugan. Skönt att göra ett riktigt räjs, tvättar överkast, duschdraperi, karatekläderna som gammkatten I-or legat på. Inne i garderoben. Och hårat massor!


Ibland glömmer han dra in tungan..... Lite sött. Knäppt men sött....


När jag har mina lediga dagar-utan-krav så kan det hända grejer som varit helt oplanerade, jag fick t.ex upp en krok-anordning för kläder i hallen. Det var säkert innan sommaren som jag köpte den. Men som sagt - långsamt kommer man längst, hehe.....

Nu ska jag koka kaffe och sätta mig i soffan och zappa lite innan det är dags att hämta sista i Tvättis för att sen kliva in i Drömmarnas Trädgård.












Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Söt-Ior som egentligen är en hemlig agent och som skickar hemliga meddelanden med tungan ;-)

Postat av: Gunsan

>Katarina: Jepp, men säg inget högt, schh.. B)

2011-10-26 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback