Fredagskänsla en vanlig tisdag.!


Jag jobbar kväll och efter det är jag ledig några dagar.
Eller ja...jag jobbar nätter, men är ju faktiskt ledig på daaagarna..... Hehe.
Men det är en härlig fredagskänsla som är på plats denna ordinära tisdag.

Jag trivs bra i mitt egna lilla åffis på jobbet där jag kan stänga dörren om mig utan att bli störd. Jag har svårt att koncentrera mig på det jag gör och det tömmer mig på energi när jag har fokus åt flera håll. Så jag är glad att jag inte behöver vara sjukskriven utan kan jobba, men vara ifred. Tack till min chef som fattar grejen.

Bara utsikten från min plats gör ju att jag nästan längtar till jobbet.... ;-P



Nej nu ska jag ta tag i dagen innan det är dags för en lägenhets-tittning innan jobbet.
Återkommer mer om det i nästa inlägg ;-)

Ha en fin dag därute!

Och glöm inte stämma träff med er själva mellan varven.
(lätt gjort att glömma, fråga mig...... ;-)





Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Yes, eget åffis ska det vara :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback