Dags att vila hjärnan - 4 dagar kvar!



Det är verkligen dags för ledighet och återhämtning.
Häromdagen skulle jag skoja till det lite med majskolvar till mig och sonen.
När de var mindre så gjorde jag ofta majskolvar till vanliga middagen, med smör och salt.
Jättegott!
*dräggel*

När jag kom hem efter en dag på jobbet så svängde jag ihop maten och hivade i ett par frysta majskolvar i en kastrull som fick puttra på. Efter maten så drog jag väl iväg på nåt träningspass och när jag kom hem igen....så luktade det lite underligt. Inte illa, men inte gott heller.....påminde om.... MAJSKOLVAR!!!

Jädrar!!!
Jag hade glömt dem!



Jag ser fram mot 4 veckors ledighet - känns som att jag behöver dem.


Kommentarer
Postat av: Catrin

En liten timer kanske inte skulle vara så dumt?

2011-07-12 @ 16:34:57
Postat av: Gunsan

> Catrin: Det är ju det jag har! Hela lgh är "handikappvänlig" men timern tycktes ha hängt sig lite. Jag som tyckte den var onödig, men nu inser jag att jag behöver den - ska ringa Vaktis som får laga den ;-)

2011-07-13 @ 08:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback