Fyllt år igen...



Jag har fyllt 47 år idag!

Herregud vad det låter.........erfarenhetsmässigt :)
Alltså jag är verkligen vuxen! Å andra sidan är åldern bara en siffra som inte säger nånting om hur man känner sig från insidan och ut.

Jag tycker fortfarande det är kul att fylla år, att baka tårta och bjuda hem vänner. Lite som att man får vara egocentrerad den här dagen och ha allt fokus på sig själv utan att be om ursäkt liksom.

Jag var barnvakt åt min gudson Wiggo några timmar, då hans föräldrar jobbade respektive var på möte. De tyckte jag var tossig som ville vara barnvakt på min födelsedag, men vadå - det är ju bästa presenten att få kvalitetstid med underbaraste
Ljusbäraren Wiggo!

Så jag har haft en bra dag med honom, med vänner som kom på besök, goa samtal och mycket fika.

Min äldste son kom förbi en snabbis, och jag blev jätteglad för det och den kramen jag fick av honom. Jag älskar verkligen barn, stora som små.
*suckar och ler*

Det är liv, på nåt sätt......

Nu ska jag ta en bit tårta till, imorgon börjar Nystarten med fokus på bra mat, rutiner, träning och vila.

Jo, min karateinstruktör Sensei Fred sa för nåt tag sen,
att det krävs mer tid för återhämtning när man tränar, ju äldre man blir......





Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är en super-duper-fräsch brud på 47 bast. Kom ihåg det =)

2011-01-10 @ 10:08:48
Postat av: Gunsan

Love you too, bäjb ;)

2011-01-11 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback