Är det så här det var?



Första veckan snart avklarat efter skiftperioden.

Nu är det vanlig dagtid som gäller, måndag till fredag.

Helt plötsligt har jag inte samma tid!

Inga sköna sovmorgnar, eller lediga vardagar att pollimojsa på.

 

Jag hittade iaf en timme extra INNAN jobbet, så jag har hängt några morgnar kl 6 uppe på gymmet. Tränat 45 minuter och sen är jag nyduschad och nyäten när jag glider in på jobbet 7:45.

DET känns som en vinst.

 

Men just idag är jag trött.  Ojoj vad trött jag är.
Jag slutar efter 18, och kl 20:00 är det karate och det är minsann ingen promenad i parken om jag säger så. Ett är säkert, jag kommer somna innan jag landar på kudden vid 22-rycket ikväll!


Positivt bieffekt blir att jag kommer vara tok-pigg imorgon fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback