Julveckan är här...



Och det känns som vilken vecka som helst.
Igår åkte granen upp. Lite tidigt, men å andra sidan slipper jag stressa på fredag. Att få på ljusen brukar ju ta några varv innan man fått de något sånär utspridda på ett estetiskt sätt.

Jag har nyss bakat
LCHF-peppisar för utan dem i dessa juletider så känner jag mig som en rökare utan ciggaretter. Eller som en tomte utan luva. Eller som en bulle utan lusse.......*ASG*
*host* Det blir nästan som en tvångstanke, att hitta oå så många såna liknelser som helst...
HAHahaah..

Jag var ledig idag. Skönt med fyradagarsvecka.
Var på stan och fikade, träffade en väninna som bor en bit bortiväg, och det kändes gott.

Nu ska jag provsmaka kakorna, sedan blir det nog en liten sväng Kanel-Oopsies också.
Tre månader har snart gått sen jag tog bort, eller iaf minimerade bröd, socker, ris och pasta ur min kost.
Och jag mår bra, min mage mår bra och jag kommer i kläderna lättare idag än för ett kvartal sen.

Ska skriva lite mer sen av det som hänt, men har lite att fixa med, tex. att styra upp med sonens rum som numer är mitt. Lyxigt med ett rum TILL liksom.

Bye for now :-)



Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är ju hur jäkla fit som helst /från fetknoppen

2011-12-20 @ 17:56:57
Postat av: Gunsan

> Catrin: Puss o kram, love you! ;-D

2011-12-20 @ 19:09:02
Postat av: Ewa

Vet du vad kalorier är ??



Det är de där små djävlarna som springer omkring i

garderoben och syr in kläderna medan man sover..



:)

2011-12-21 @ 17:59:02
Postat av: Gunsan

> Ewa: Hahahahah underbart!! Äntligen VET man!! :D

Kram på dig :)

2011-12-21 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback