Nöta-nöta-nöta....


Nu har jag tränat nästan varje dag sen midsommar.
Tack vare Malin som är här i sommar, 
så har vi tränat så fort hon haft en lucka från sitt jobb.
På fredag åker hon tillbaka till London igen.

Nu känns det så kul, så jag vill träna hela tiden!
Det har faktiskt gett resultat och nu känner jag en hunger att lära mer,
köra mer och bli bättre, snabbare och vassare för varje gång.

Tack Malin som hållt i det här i sommar!

Sista veckorna har Hans kommit med
och tanken är att han och jag ska nöta på fram till december utan paus egentligen.
Tack Hans, du känns PÅ liksom, nu kör vi!!

I december gör vi en avstämning och då kommer Malin tillbaka och så ser vi vad som hänt.
Det svarta bältet ligger där framme och vi ska dit!

'
Tre glada svettbobbor.


Kommentarer
Postat av: Catten/Catrin

Och du ser pigg och fräsch ut =)

Men inget bling-bling så långt ögat kan nå ;)

2011-08-04 @ 09:40:00
Postat av: Gunsan

> Catten/Catrin: Hehe, kommer nog nåt bling-bling rätt vad det är ;-) Tack Bruttan!

2011-08-04 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback