Innesittarväder....


Som det har regnat de här dagarna!! Det känns helt okej att ha börjat jobba. Skyarna har verkligen öppnat sig varje dag denna första arbetsvecka.

Jag tycker faktiskt det ska bli lite småmysigt att snart få tända ljus igen, kura i soffan och känna klar höstluft snart. Faktiskt. Eller så är det bara ett sätt att lura mig själv.....
Att längta efter höstmys är bättre än att sakna sommarsolen....

Jag håller i träningen, FAST jag börjat jobba, men det märks helt klart att det inte är många timmar att spela på.
Så det gäller att prioritera. Jag har inte fått kläm på det riktigt än, handla tex och ordna matplanering.
Men jag har ju hela helgen på mig...
*slänger i mig en makrillburk*

Imorgon ska jag göra min näst sista klippning, och i helgen den sista. Ja, jag spontanklipper folk.
Men nu kommer jag inte att ha tid att lägga på det längre. Snäv kalender.

Sömn är viktigt.
Drar några rader till i underbara boken innan gonatt.


"Brida" av Paulo Coelho







Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Ja snacka om rugguggleväder, urrk, hit med sommar och sol :-)

2011-08-17 @ 23:41:11
Postat av: Nannis

Bra att du fixar att hinna med träningen, trots jobb ohc allt. Själv har jag inte lyckats komma igång riktigt efter ofrivilligt uppehåll i sommar då gymmet var stängt. Blir bara sporadiska träningar nån gång i veckan. Känner mig lat.



Brida, är den bra får du berätta sen! :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback