O-hemlig...




Jag har tagit bort lösenordet nu.
Känns ok att vara "öppen" igen :-)

Typ, take it or leave it, passar det inte så läs inte´ra,
ta tilll dig det du vill och låt resten vara....lite så. ;)

Jag antar att det handlar lite om att jag håller på att landa i Det Nya.
Så ut med Det Gamla och in i det Öppna, Ljusa och Nya.
Here I am!

Energideklarationen är gjord,
jag har ringt kommunen och flyttat över vattenabonnemanget,
ska flyttanmäla elabonnemanget imorgon, sopstationen är jag på väg till nu,
och jag kan förståååå nu..
...att nästa tisdag - är min sista dag som huset står på mig.
Det är övergripbart! Om en vecka!

Jag är fri och har kommit igenom liksom.

Men det var en pärs!
Men
Shirodaran räddade mig från bårhus eller dårhus kan man säga.
I´m back :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback