Flytt & nytt liv




Jag har insett att det inte är många dagar kvar innan jag hämtar nycklarna till Mitt Nya Liv,
....eller åtminstone nya lägenhet.
Mina vänner vägledde mig försynt till att inse att jag borde lägga ner karaten ikväll
och ägna mig åt att fylla alla flyttkartongerna.
Så jag gjorde det. Nu är kartongerna slut så jag måste skaffa lite fler.

Det är bara 2 dagar kvar innan jag hämtar nycklarna så vad väntar jag på??!
Jag brukar vara lite sån, som väntar tills det nästan blir stressigt, när jag har en "dead-line" liksom, men nu har jag jobbat på och i skrivande stund känns det bra.

Lådorna är sorterade i rumsordning och tydligt markerade till vilket rum de ska.

*ler nöjd*

Så imorgon blir det några lådor till och sen belöning, nämligen kvalitetstid med ljuvlige lille Wiggo.
Ordlös kommunikation...jag njuter av varje stund....det ger så mycket, det gör mig lugn...
Att se in i hans ögon och bara vaaara där.


Wiggo 1 månad på dagen.

Det är nåt speciellet med små barn...de är så "stora" på nåt sätt....
Tack Wiggos föräldrar för att jag får umgås med den här ljuvliga lilla nya människan.

*bäbis-abstinens*

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback