Jag håller i det...


21 augusti 2010

Jag hade ju spikat ett schema där det var träning 6 dagar i veckan, och siktet är svart bälte i vår.  Det är en resa som kostar på, jag måste liksom göra det - inte bara vilja det.

Om två veckor börjar själva karateträningen igen men jag "värmer upp" nu.

Så idag var jag på gymet istället för karateträning med Fredrik, vi försöker ju få ihop det med tider och så,  så att vi kan träna tillsammans, men det är inte alltid vi lyckas - det är 18 partekniker att nöta om och om igen.

Sen är det kata och grunder som vi kan köra själva, men JAG blir trygg om jag håller i det här schemat,
med vilodag på onsdagar och resten träning. Så gym är bättre än inget alls.



Så här såg det ut i tisdags, sekunden innan jag dråsar i golvet i Ohyo nr 7.

.....Sen undrar jag varför jag har ont i svanken och oroar mig för diskbråck ;-)

Imorgon är det söndag och om jag inte får till det med Fredrik så får det bli gymet istället, då har jag fått till första veckan med 6 träningsdagar.
Sen är det väl ca 26 veckor till i samma stuk....
:D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja på! Kämpa på!

2010-08-22 @ 14:09:00
Postat av: Sarah

Va duktig du är!! Klart att du lyckas! =)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback