Hur kommer jag åt soffan?


Gårdagens eventuella stroke eller nackspärr,
har övergått till en lätt känsla av feberglansiga ögon och feberkänsla.

En liten svininfluensa är väl inte heller så mycket att bråka om,
om det skulle vara det istället....

Hur som helst så överlevde jag barnträningen idag.
Två karate-grupper efter varann à 19 barn i varje.
Men sen kom huvudvärken.

Körde ändå igenom Ohyo 1-8 och Kihon 9½ med Peter efter barnen hade blivit upphämtade av sina föräldrar.

En fika på stan med Peter, sen ner på affären och köpte svarta oliver och kyckling till pajen jag håller på med nu.
Sen middag.

Har försökt få i mig en alvedon i flera timmar men blir liksom avbruten av sönerna, katter som piper,och telefoner som ringer och jag vill bara gå i mål nu...
..med en alvedon, en film och bara hä ner mig i soffan.....

Ungefär så...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tänkte att du var piggare idag då jag såg bilen vid träningslokalen i eftermiddags..

Hoppas att du snart är helt på "banan" igen...



Bilden på katten i soffan är störtskön.., å dessutom så matchar den ju soffklädseln...., är det uttänkt eller? ;-)

Postat av: Gunzan

Haha, jag är nöjd med färgvalet av katt. :)

Tycker ni ska komma och känna lite på katten-som-inte-har-nåt-namn-än!

=o

2009-09-12 @ 19:00:05
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kan han inte heta Junior....? ,-)

2009-09-12 @ 19:54:43
Postat av: Gunzan

> Nettan: Grabbarna vill han ska heta Fridolf! Hellre Morris, Ikaros, Ragge, Lotus, Frasse men Fridolf! Näe...

Junior är ett bra förslag! =)

Tack, ska sälja in det.

Ni måste komma och hälsa på den lilla tomten.

Tomten!!! Kan han ju heta!

;P

2009-09-12 @ 20:06:11
Postat av: Micke

Jag tycker att han ska heta Jöns:)

2009-09-12 @ 20:58:30
Postat av: Cinnamon

Mysig katt, en liten Picasso kanske :-)

2009-09-12 @ 21:18:32
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Gunzan

Tack för förslagen, Micke - Jöns är bra!

Cinnamon Picasso är inte fel heller, lite orolig bara vad "kortnamnet" blir när man ska ropa efter honom...

;D

2009-09-12 @ 23:04:47
Postat av: Nettan

Jag har ytterligare förslag...

Om inte Fridolf duger., varför inte Fritte (Fritz) eller Fingal...?



Eller så kallar ni honom rätt och slätt för

FJANT!

Typ: "FJAAAANT, kom in och ÄÄÄT!"

2009-09-13 @ 00:30:06
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Julia och Ewa

Namnförslag: Fluffen eller Fluff..Vad mysigt med en katt i soffhörnan!

2009-09-13 @ 11:23:21
Postat av: Cinnamon

Nej men inte ska man ha "kortnamn" på katten, så tråkigt, nej ett flott namn till en tjusig katt :-) Det går så bra att ropa långa namn, min ena katt hette Jacqueline och det gick suveränt bra att ropa det :-)



2009-09-13 @ 16:29:46
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback