Bullar i ugnen...

Jag fick äntligen ändan ur vagnen och pressade in ett bullbak, i min späckade vardag.
Var säkert nåt halvår sen sist.
Men det blev gjort och jag känner mig nöjd.

Frysen är full.
Hmm....
I älgjaktstider så är det ett annat begrepp med frysen full.....
men för mig är det gott nog med bullar.

Det slog mig nu att frysen inte kommer vara full så länge till,
för jag lovade bjuda mina kollegor på fika på torsdag.

För att vi råddat om igen i våra grupper, så nu ska jag och en till byta grupp.
Det kommer bli sorgebullar, lik-vaka och gravöl, f´låt - kaffe.

Jag har trivts jättebra med den här gruppen
och på torsdag ska jag byta den tryggheten med min arbets"familj" mot ett annat gäng människor.
*snyft*

Nu ska jag iväg och träna karate en sväng.
Avreagera sig lite, närå...

Ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback