Dimmig träning...

Tisdagen den 28 juli 2009

..det var svårt att komma igenom på nåt vis....
Visserligen så hade jag varit på gymet innan tillsammans med min kompis.
Det är hon som vill ha sällskap men väl där så snackas det för mycket. Satte ner foten och frågade vad hon gjorde här, men hon skrattade bara så där oskyldigt, lyckligt som bara nykära kan och jag kunde inte bli arg på henne.
Jag höll fokus på mina grejer iallafall.

Körde cross-träjningen (jaja) 6 minuter bara och sen attackerade vi magen. Brukar ta den sist annars och då finns inte lika mycket ork. Sen blev det rygg, bröst och axlar och på en timme var det klart.
Sen knatade jag över gatan och in till dojon där Peter och Matilda redan infann sig.

Jag var redan uppvärmd, så jag körde grunderna på kortsidorna, men ändå. Jag gjorde alla.
Sen gick jag igenom Oyho 7 och 8. Jag kunde de hjälpligt.
Sen körde jag och Peter igenom de två, och sen Kihon 5-9.
Men det bliiiir för mycket för mig att köra allt och försöka få till dem.

Det slog mig när jag kommit hem att jag ska nog banne mig bara satsa på t.ex 7:an och bara den. Tills den sitter. En timme.
Rakt av! Japp, så funkar nog jag på det här stadiet.

Jag är rätt trött. Min andra semesterdag. Ska nog vila mer. Ge mig själv en vecka. Bara vara där jag är liksom.

Summa: Kör 7:an många, många gånger och blanda inte in de andra än. Japp, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men erkänn att det var en god kväll med Ryttar rutor som avrundning? Kram och tack för fikat!

Postat av: Gunzan

>Sarah: Haha, absolut, det var en kanonkväll! Vi träffas nästan varje dag men vi får sällan till en fika hemma-hos, men det fick vi igår!

=D

Kram och tack själv!

2009-07-29 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback