Helad och lugnad...




Igår var jag och fick behandling hos en väninna.
Som ett lod, eller ankare landade jag och blev stilla.
Så skönt. Härligt tillstånd.

Ska försöka att balansera mig nu.

Jag sov länge idag. Riktigt länge.
Visserligen var jag uppe sent igår, hos goa vänner
och vräkte i mig Ris à la Malta och drack kaffe, och spelade spel, trots sena timmen.
Men va tusan det var ju Juldagen och man var fri och ledig, så det kändes busigt och bra.

Huset här hemma var fullt med ungdomar så det kändes bra att få komma iväg en stund, faktiskt.
Det är ett litet hus jag har ;)

Har klippt och stylat äldste sonen, och det känns alltid lite läskigt när nån vill bli klippt.
Tänk om de inte tycker det blev bra, vadå prestations-ångest liksom...
Och speciellt sonen, det är ju lite känsligt..
Han vet exakt hur han vill ha det, och där ska jag försöka få till det. (gulp)
Men han blev nöjd *puh* :)
Jag fick till och med lägga ut en bild!
Det tar jag som Väl Godkänt.

Min stylade son Viktor.

(för den med kontrollbehov och som undrar så
visst, ja, - det är en bit tapet som är på tras till vänster i bild, strax under spiken.)


Den här dagen har f.ö gått i Lättjans och Vällustens tecken,
d.v.s pyjamas och filt i soffan med kaffe och praliner,
TV och film och jag är lugn och fin och det känns som att jag äger.
*fniss*

Ska värma lite käk och hasa mig bort till soffan igen och se
"Tomten är far till alla barnen" och skratta lite åt dråpligheterna.





Kommentarer
Postat av: Vigdis

Pyjamas, filt, kaffe, film och praliner låter som perfekta ingredienser för en fin annandag ;)



Stylingen blev också mycket lyckad! =)



Ha en fin fortsättning!

Postat av: Cinnamon

Gud vad mysigt det låter. Jaaa du är kanon på att klippa hår :-)

2009-12-26 @ 22:40:58
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Gunzan

> Vigdis: Det är en av de härligaste dagarna jag haft på länge :)



> Cinnamon: Det var verkligen mysigt och jag kunde njuta av det, här och nu.

2009-12-26 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback