Kudden lämnade aldrig skallen...

Så blev det Normaltid, dvs vi mixtrade med tiden.
Klockan 9:30 klev jag upp, fast egentligen var hon nog 10:30 om det varit igår. *öhh*

Hela dagen kändes som inlindad i bomull, som att kudden hängde kvar på nåt sätt.....
Jag var inte riktigt vaken, inte med liksom, kom inte riktigt igång, utan mer instängd i det här halvfluffiga tillståndet.

Vips är klockan 22:00 och det är dags för min ayurvediska sömn.

Hur fort kan det gå?
Eller långsamt kommer man längst.

När jag tänker efter..........så har jag faktiskt dammsugit, svabbat, handlat lite, lagat mat, diskat, fyllt på pellets, städat pannrummet, tagit ner tvätt, tvättat två maskiner till och hängt dessa, druckit kaffe med vänner, rastat jycken två gånger, ringt några samtal, gjort de mesta räkningarna, bokat en SJ-biljett till grabben, vattnat blommorna och det var som den!!
Långsamt kommer man faktiskt längre än man tror ;)

Det är helt ok att gå och lägga sig nu.
Gonatt!
*nöjd*

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hur har du hunnit med all det där?

Sov gott då och hoppas att du vaknar utvilad till en ny arbetsvecka...

Kram

Postat av: Tessa

Japp Gunsan man hinner allt det man ska... trots att man är inlindad i bomull mellan varven :-D Ha en fin fin måndag nu!

2008-10-27 @ 07:27:29
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback