118 mil på 48 timmar...

Jag har anlänt efter en resa i min lilla bruna bil anno 1980 efter en tripp som startade i fredags kväll 19:30.
Jag landade i Sundsvall med övernattning hos kollega och väninna.

Efter 5 timmars sömn och en klocka som väckte oss 4:30 så lämnade vi båda staden vid 5:30 för en fortsatt resa ner till huvudstaden.
Metropolen Sundsvall känns faktiskt som en knutpunkt mot Världen!
(Till skillnad mot Sollefteå som mer är som ett segt tuggummi där bilresor över skogen tycks ta evigheter fram till civilisationen. Men det är en vacker stad!)

4,5 timme senare var vi på plats i Globen för ett affärsseminarium tillsammans med många tusen människor från både Sollefteå, Sverige, Skandinavien och Europa.


Två fantastiska dagar med inspiration, kunskap, samla erfarenhet, glädje och energi!!
=D

Nyligt landat hemma runt 20:30 och därmed avverkat 118 mil på 48 timmar, (för den observante blev det visst 49 timmar) och nu är det kudden nästa för en ny dag på jobbet imorgon.


* * *

....Ser fram mot den dagen jag inte behöver bry mig om varken chefen eller  väckarklockan utan själv bestämmer över min tid...
*drömmer stort*


Bild: Privat, från Rotsidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback