Vitaminer & vinter-virus

Hemma från jobbet.
Igen.

Blir snart att litet "rehab-möte" med chefen.
Jag var nämligen sjuk förra månaden också.

Den här gången är jag helt övertygad om att det beror på att jag inte tagit mina vitaminer och kosttillskott.

Tänkte att jag skulle införskaffa påfyllning till lön (läs: idag) för jag trodde inte det skulle märkas så väl att jag var utan.
Det var sådär en två veckor sen de tog slut.

Glad i hågen tragglade jag på som vanligt, men inte förrän sista dagarna har jag känt att Kraften sipprat ur mig och lämnat en liten torr, immun-svag skugga av mitt forna "jag".

Vem tror att det går att köra bil utan bensin, hö?
Eller att reservtanken räcker hur länge som helst?

En sak är säker, aldrig att jag ser till att jag är utan mitt Livselixir något mer!
*ser bestämd ut bakom den vattniga blicken*

Har iallafall beställt en  rejäl ranson nu och om några veckor är jag tillbaka till Livet igen.

Blir billigare i längden, för det blir ju inga karensdagar och avdrag på lönen när jag håller mig frisk, plus att jag får tillgång till ...eh.....va hetere.....de där...mmm....öh............javisstja!!  LIVET, igen!

*feberfrossa*

Längtar...




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Krya på dig...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback