Som ett ägg!!

Ja, så är dagsformen nu.
Stilla, tyst och tomt och det händer absolut ingenting på insidan av skalet!

........................*paus*..........................

Näe, helt stilla är det, faktiskt!
Jag är på väg till sängen, har varit hemma från jobbet, är i halvrisigt skick och väntar bara på att jag ska kläckas,
fysiskt, känslomässigt, mentalt och andligt.

Det har varit en lång, underlig höst med en hel del blogg-bara historier, som var dåliga när de hände men säkert riktigt bra att läsa om senare....
Men just nu har jag nog instinktivt tryckt på "paus-knappen" för att ladda ner kraft.

Jag ska ruva lite på kudden och hoppas att jag kommer kläckas till Liv igen.

Lev väl och
Fånga dagen, natten, Livet, stunden...

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas inte att skalet är så tjockt att du får svårt att komma igenom...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback