Ska bara...

...hänga tvätten först.
Och diska undan det sista.
Skulle badat hunden också...
Behöver vila, lite bara....

Sen ska jag titta lite närmare på instruktionshäftet till mobilen så jag kan dela med mig av de bilder jag tagit.
När jag har piggat på mig lite...
Imorgon kanske....

Jag är så trött, det har varit mycket runt omkring mig ett tag...

Ska bara vila lite först....

Ny dag, oskrivet blad, nya möjligheter....
Undrar vad jag kommer skriva på de tomma bladen....

Ta hand om varann!


Kommentarer
Postat av: Lallis

Hej!

Jag trillade in här till dig via en annan blogg.

Nja, jag trillade ju inte. Det var mer lite klickande som ledde mig vidare hit. Till din blogg.

Jag gillar ditt namn på bloggen. Mycket! Och kommer gärna tillbaka flera gånger.

Ha en fin kväll./Lallis

Postat av: Gunzan

Tack för det, Lallis!

=)

Har surfat in på din blogg också och fastnade en bra stund på den. Återkommer med nöje.

Ha en bra kväll!

2008-11-05 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback