Oj, vad pinsamt!

Ja, pinsamt och nästan riktigt jobbigt att inse att det var väldans länge sedan jag bloggade!
Vad har jag gjort, vad har hänt, var har jag varit?

Misstänker att de 3-4 stackars trogna läsare jag hade, som letade sig hit förut, antagligen har gett upp.

Jaja, jag kan ju skriva för mig själv, *ler nöjd*, det som ska ut - ska ut, sägs det ju.
Så det är ju huvudsaken att det kommer ut.

*funderar*

Vaaad ska ut egentligen?
Hmmm...... tja, att jag har fäng-tjui-at till exempel.
Helt plötsligt känns mitt hem som hemma!

Jag har bytt plats på mitt datarum (läs: rummet-där-allting-hamnar-tills-sen) och sovrummet!
Min vän
Nettan sa visst att jag isåfall sover i FramgångsRummet och mitt kontor numer är i RikedomsRummet.

Inte vet jag om hon skojade till det, men jag köpte det med hull och hår, det kändes rätt för mig.
Kan inte skada, om man säger så.

Jag ska ta upp bloggandet mer, så räkna med mig igen!

Skönhetssömn och återhämtning nu,
inför morgondagens oanade möjligheter!
=D
.............zzzz.......

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har saknat dig.

Postat av: Gunzan

Det värmde, Lena!
:D

2008-03-14 @ 18:57:27
Postat av: Nettan

Joooo, det är sant...
Du sover numera i Framgångsområdet och eftersom du numera har datarummet (dvs rummet-där-allting-hamnar-tills-sen) i Rikedomsområdet är det av yttersta vikt att du har ordning där... *ler*

Jag har saknat ditt bloggande....

2008-03-16 @ 23:06:01
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Gunzan

Tack för tipsen, Nettan. Ja det vill till att jag har ordning där =o
Jag är tillbaka. Ska baka vaniljbullar när det är klart ;-)

2008-03-17 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback