Det är dags att lägga ner...

...när det mesta skiter sig.
Då är det bara att packa ihop och gå och lägga sig och invänta bättre energier en annan dag.

Jag ringde min mamma när jag tog kvällspromenaden med hunden för en stund sen.
Vi surrade en stund och så nämnde hon att Leo, min syrras son, hade kalas idag.
Jag har glömt att skicka en present på hans 2-årsdag!!! ! *panik*

När jag stod i diskbaljan lite så kastade min son ur sig frågan när det var han skulle på utbildning inför sommarjobbet.
Jag letade febrilt upp anställningspappren och såg att det var idag. Klockan 12.
Nu är det snart midnatt.

Medan jag rafsade ihop räkningarna så kokade jag mitt
ghee-smör, och det har jag gjort ett antal gånger förut.
Efter 30 minuter ringde klockan och jag skulle sila det - det var bränt och svart som tjära.
Bara att kasta bort.

När jag skulle köra min ritual med varm oljemassage för att avrunda kvällen fortast möjligt,
så kastar jag ett öga på tvättmaskin.
Det ligger tvätt kvar i, sedan i söndags. Som jag glömt tagit ur. :-I  *snyftar lite*

Nu ändrar jag tillbaka min bild-design på bloggen för jag känner mig mer trygg och hemma med den gula, och hoppas att Energierna ska vara bra imorgon, för då kommer min kära bil till min ägo.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback