Vinter-stilla...

Med vintermörkret kommer stillheten.
Livet stannar av.
Allt går i ultrarapid, långsamt.
Tröttheten slår till och sängen frestar en redan någon timme efter att man satt i sig middagsmaten.

Faktiskt... björnar är rätt smarta, att gå i ide känns lockande nu, må jag säga.

*gäsp*

Jag känner mig som en dåligt nerladdad film som laggar ordentligt,
så det är bara att liksom ge upp. Det blir liksom inte bättre.

Ser fram mot våren och sommaren, solen och ljuset,
och Livskraften som återvänder.

Eller så är det bara så att helgen gick för fort, återhämtningen var inte tillräcklig, söndagsångesten är här.

Så kan det ju vara.. tänkte inte på det.

Go´natt!

*zzz*

image197

Kommentarer
Postat av: P

Tack för de senaste dagarnas bemötande! P&K

2007-11-19 @ 23:09:55
Postat av: Nettan

Ett tips: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/psykestress/article864994.ab

2007-11-20 @ 19:34:30
Postat av: Gunzan

:)

2007-11-20 @ 23:35:38
Postat av: MariaM

Mm, stolen väntar på solen :) Ses imorrn!

2007-11-21 @ 17:30:51
Postat av: Lena

Hade jag bott kvar i Sverige hade jag helt klart velat vara en björn och gått i ide under vintern.
Skickar lite värme och sol. Hmm gick inte så bra men hade det gått så hade det varit bra :)typ å så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback