Överslagshandling...

Det var på TV en gång för länge sen, hur en skata eller kråka eller nåt,
gick förbi en spegel och fick se sin egen spegelbild.... den stannade till där och började putsa fjädrarna helt oförhappandes.
Bara så där!
De kallade det för överslagshandling.
Jätte-pippin visste inte vad den skulle göra då den fick se "sig själv" där,
utan började frenetiskt tvätta sig.

Det är ungefär så jag gör nu...
jag har många saker som ligger framför mig under denna kväll och morgondag,
och jag vet inte vilken ordning jag ska ta det i... jag har lite svårt att fokusera och har haft det under en tid,
......(ligger en lite latent depression eller nåt och stör mitt system) .....
och nu skulle jag gå in på min dator för att plocka upp och studera en grej i powerpoint inför morgondagen...
...men då kom jag på att det var ett bra tag sen jag bloggade,
och nu sitter jag här och putsar fjädrarna....
:/



Kommentarer
Postat av: Sarah

Knepigt det där, att man alltid ska hitta på ursäkter, för ALLT!!!
Tänkte jag skulle lämna en kommentar så att du vet att det
finns läsare...:-)
Kram på´re!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback