Budget-sug...

Fredagkvällen kom, man gick i "mål"!
Middagen satt där den skulle och soffan välkomnade mig.

Mmmm......
Freeeedag!

Efter en stund infann sig ett sötsug....
Jag är fortarande utan bil som annars snabbt skulle kunnat löst problemet ...
...men å andra sidan är det ingen vidare trängsel i min plånbok heller.... så var det med det!

Men det är ......
.....det är som fantasin (läs:överlevnadsinstinkten) sätter igång!

Jag rotade igenom skåpen och lycklig som ett barn hittade jag ingredienser och jag skapade denna gamla hederliga skapelse!

Fredagen var räddad!

Mmmmm..........

image196
Jag hade dock lovat att spara några till mina vänner som skulle titta in på ett besök i helgen.
:-I




Kommentarer
Postat av: Frida

Fan nu blev jag sugen på det där också. Jag som inte skulle käka mer "skräp" detta år, går dååååligt

Postat av: MariaM

mmmm, negerbollar...säger jag helt politiskt inkorrekt :D Var också jättesugen på nåt i fredags och gjorde en kladdkaka....mmmmm, med glass till, dreglar vid minnet...! Ses!

2007-11-18 @ 10:32:35
Postat av: Frida

Nja tror dina var godare, annanasen gav mig fan munsår eller nåt. Men det är svårt ibland att motstå godsaker.Är mästare på å dissa mat å äta skräääp. Idiotiskt!

2007-11-18 @ 18:09:20
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Lena

Ahhh afrikanska bollar...hmm lät inte bättre det än negerbollar...ja ja jag får ändra det till det som jag tror det heter nu chokladbollar. Fick själv alldelens nyligen samma infall. Ja det var förra helgen så det infann sig ungefär samtidigt...jidder... Jag hade inget tinat smör så jag skar upp dom i småbidar så dom skulle tina fort och när jag till slut gjort klar degen så gjorde jag inga bollar utan klumpa ihop dom lite och sedan åt jag direkt ut skålen...är man gotte gris då eller är man bara lat???

2007-11-23 @ 20:34:06
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback