Strax innan kudden viskar...

...sitter jag här framför datorn och har lite svårt att separera från cybervärlden....
men jag är på väg till sängen.
Klockan är dags för återhämtning och sömn.

Jag tycker om att sova, vi är goda vänner, jag och Sömnen.
Helande...
(Mamma säger att jag sov middag ända tills jag gick i mellanstadiet...)

Det blir långa dagar nu, när det är sommar och ljust ute fast det snart är midnatt...
...här uppe i norr finns inga mörka sommarnätter.
(De kommer sen, och då kallas det mer för lång-vinter-mörker. Och det varar läääänge!)

Och så tycker jag att det är en skön stund, med mig själv och bloggen,
...samla ihop tankar och känlor....
...stämma av lite var man är med sig själv...

Så jag har lite svårt att komma i säng nu...

.........det är som att jag vill krama ur det sista ur den här dagen.....

*funderar lite stillsamt*


Jag ska ta med mig den känslan och dra mig tillbaka nu, tacksam över dagens möten med människor...

*ler fortfarande fånigt, men lyckligt*
..Zzzzz....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback