Viktor och jag....

 
 
Idag var jag till Viktor efter att jag sovit bort halva dagen efter senaste nattpasset.
 
Hans sambo Tove skulle iväg och jobba, men vi hann ta en fika alla tre först. Fridolf var betydligt mer social och "med" än förra gången jag var dit. Hans katt-kompis Siri slafsade i sig grädden jag serverade medan Fridolf som jag hade tänkt skulle få göda upp sig lite, bara luktade på fatet och gjorde en kräk-rörelse.
 
Vi hade ett bra samtal igen, jag och Viktor. Han har börjat på Hola folkhögskola och det var mycket intressanta ämnen de har på programmet. Blev faktiskt lite sugen på det själv - Hälsocoach.
 
Jag gick hem på kvällen sen, jag kom ju på att jag skulle jobba natt igen. Ser fram mot nästa träff med min älskade lilla unge, så vi får fortsätta samtalet, förhoppningsvis i helgen här.
*ler varm i hjärtat*
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback