Tidig morgon

 
 
Tidig och tidig var väl att ta i, man jag har börjat komma i fas nu, då skiftgången snart är över för denna gång. Klev upp 8:30 idag istället för 5:20 som dagarna innan, eller vid 11-rycket innan dess. Det sliter lite på kroppen att jobba skift och jag är ingen ungdom. Men jag gillar de här udda tiderna ändå, idag har jag sovmorgon till 14 t.ex. Lugna morgnar, eftertänksamhet, kaffe och mojs bara.

Jag ska snart svänga ihop en LCHF-lasagne och eventuellt skulle Viktor och Tove komma förbi och äta lunch med mig idag.

En blick ut genom fönstret och det ser ut som en duggregning höstdag och det enda som fattas nu är en påtår, dra igång ugnen och tända några ljus så är mysfaktorn på topp.

Ha en fin fredag där ute, ni som läser min blogg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback