Sommartid och solstrålar!



Idag har vi visst ställt fram klockan en timme.
Det är sommartid!
Helt fantastiskt!

Om 8 veckor har jag semester....
 Det sägs visst att juni ska bli en jättevarm och solig månad, och det tycker jag låter underbart, eftersom att jag i år fick första semesterperioden. Hela juni.


Sommaren är underbar!


Imorgon är det vanlig arbetsvecka igen, min skiftgång är slut för den här gången.

Douglas min yngste åker till Stockholm idag för att praktisera i två månader, sedan är han klar med sin utbildning. Viktor, min äldste, ska satsa på att börja pluggaigen i höst men jobbar extra fortfarande som taxichaufför.

Jag är stolt och glad för mina söner.
De har kommit igenom skolan, ungdomen, deras närmaste framtidsplaner är stabila
och de är nu vuxna män och det känns som att de är i fas med det.


<3 <3
Jag älskar er, boys!




Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Sommaren är BÄST

Postat av: Anonym

Du ska vara VÄLDIGT stolt över att du lyckats så bra med dina söner. Fin mor = fina barn

2012-03-25 @ 18:47:47
Postat av: Gunsan

> Katarina: Så är det!! :-)



> C : Kram! :-)

2012-03-25 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback