Mitten på mars...




Solen smälter snön rätt bra nu.
Tror aldrig jag längtat till vår och sommar så mycket som nu.
Fast det säger man väl varje år.

Ett kvartal har snart passerat och jag har mest bara jobbat, ätit, sovit och tränat.
Och lyxvilat och hängt lite på stan och lyxfikat.

Nästa kvartal hoppas jag kunna skruva upp karaten lite.
Och lägga mina efterdyningar som varit, tankar och funderingar om var jag befinner mig. Efter att ha blivit en  vuxen med utflugna barn.

Jag vill kliva in i livet lite mer igen.
Inte för mycket, men öppna upp lite...

Jag tror jag cocoon-ar lite väl mycket nu...
Men jag behöver väl det,
vara för mig själv och inte tappa energi på annat än jobb och träning.
Men det kommer nog tillsammans med våren, den här "öppningen".

Nu ska jag upp på gymmet och köra 25 minuters crosstrainer igen,
sen lunch med sensei innan jag ska iväg och jobba till sena kvällen.

Det här är en typisk bra dag.
Hoppas ni också får en bra dag!
:-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback