25 mars - kaffe ute!


Tänk att solen och värmen kom samtidigt! Jag slängde mig ut i söndags med en kaffe och satt ute på baksidan en stund medan katterna fjantade runt.

Även om det bara var en kort stund, tills jag druckit ur kaffet och stillat mina tankar och solen hann försvinna bakom Hullsta-byggnaden, så var det ändå nåt underbart med att ha suttit ute för första gången i år.

Livet kändes lätt och ljust, och längtan och livslust återvände i ett svep där efter vinterns trötta, kala, mörker.

Sen att måndagen inleddes med murrig, blöt regnkyla och man satt inne på jobbet och småfrös lite, det är en annan sak.

Jag njöt iallafall av de här 5 minutrarna, och årets första ute-på-baksidan-kaffe!!





Sälen till vänster är go-Fridolf och tomten längre bort är Sajko.
:-)







Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Va mysigt

Postat av: Ewa

Kan man vara glad åt lite -

har man mycket att vara glad åt!

:)

2012-03-31 @ 19:36:35
Postat av: Gunsan

> Katarina: Helmysigt! :P



> Ewa: Du är klok. Och det är så sant! :)

2012-04-02 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback