Äntligen!



Min första semesterdag har gått. Den startade med en promenad i solsken!! upp till sjukhuset för att kolla blodvärdena som var låga sist jag lämnade blod. Får se om de tycker jag behöver det bättre själv, än att lämna bort det.

Det var verkligen bra tajmat efter regn- och gråväder som varit med inslag av kyla, att min första semesterdag var somrig! Jag har tillit.

Här är några bilder från min timmeslånga vandring fram och tillbaka:














Det var en skön förmiddag och jag fick verkligen tillfälle att landa med mig själv, och komma till ro och glädjas över att jag är ledig i nästan fyra veckor nu och den här dagen kommer jag komma ihåg, för den var så....härlig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får verkligen till det med bilderna. Känner att det är sommarbilder. Vackert!

2012-06-10 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback