Urkult...


Den här första helgen i augusti inträffade Urkult på en lite onödigt o-solig helg.
Men jag var där. Jag hade jobbat natt, sov halva dagen, blev upplockad av några vänner och iväg det bar till Näsåker för den årliga Urkulten. Vi gick ett stråk igenom, tog en kaffe och tittade runt lite.

Den rätta känslan infann sig inte riktigt, om det berodde på det regntunga vädret eller för att jag inte vaknat till än, det vet jag inte. Men jag var där. Sen bar det iväg hemåt för jag skulle jobba igen.

Några bilder:

En hel del bilar visar på en del besökare iallafall...


Ivriga entusiaster som alltid tältar runt området.


Mitt på dagen hade inte så många kommit igång än...


Hade det varit för 1 år sen (läs:innan lchf-tiden) så hade jag vräkt i mig!


Titta är också gott ;-)


Vilka skapelser!
Min mage vrider sig vid blotta tanken på känslan efteråt *urk*(-ult) HAHAHA va rolig jag var!


Fin blomkruka :)

Jag har aldrig betalat in mig på
Urkult för att lyssna där inne på alla artister, Laleh t.ex, utan jag har bara minglat utanför, i massor av år tillbaka och det har varit härligt och skönt att glida runt, hälsa på vänner, äta thai-mat och shoppa nåt kul (eller gott) i stånden.

Nästa år hoppas jag på att jag är ledig, och att vi har sommar med SOL, och att jag kanske till och med är med på kvällen och lyssnar på musiken.





Kommentarer
Postat av: catrin

Men det ser ju jättenöjd ut, gottegris som jag är

2012-08-12 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback