Sommaren hänger i..

Blogg.se är tydligen uppdaterad. Jag skrev ett inlägg men när jag sparade den så ploppade inloggningsrutan fram igen och det jag skrev tycks vara borta med vinden. Skit. Jag hade laddat upp en bild också men nu vete tusan vad man ska göra här.....känner inte igen mig i blogg.se:s nya upplägg.
*tester lite*
Jo jädrar i min låda. Nu gick det!
Jaha, iallafall så skrev jag nåt om att sommaren aldrig riktigt kom igång, men att den inte heller riktigt vill ge upp..... Här är en bild på lite sommar, tagen uppe från rondellen vid Stures (Sibyllas) och Hullsta nere där och bakom där bor jag.
 
Pratade med min kollega, (skrev jag i det som försvann) om att det faktiskt ska bli lite skönt när hösten kommer. Att man kan få ligga inne på soffan, med pläd, tända ljus, en kopp te och läsa en bok eller kolla nån film utan att man måste tvångs-gå-ut för att fånga minsta lilla soltimme....eller minut.
Hösten kan vara vacker, varm och härlig.
 
(känner inte igen bloggsidan....får väl läsa på lite)
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Ja hurra för sommaren, synd den hoppade över oss i år. Får längta efter nästa sommar nu. Snyggt foto, va smart att fota därifrån :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback