Re-summer...



Jag jobbade inatt.
Efter att ha vaknat till vid lunchtid och rekat igång kroppen så bestämde jag mig för att få lite dagsljus och syre genom att knata iväg och köpa en hårspray som just tagit slut.

Det var ju kanonvarmt ute! Det kändes som sommar igen! Herregud jag som ställt in mig på höst och börjat göra avsked med mina klänningar och linnen! Vad händer??!

Med en hårspray i väskan gick jag tillbaka hemåt, men ville "pausa" den underbara känslan av värme, sommar och ledighet så jag gled upp på Myre-fikat mitt i stan och satt där med en kaffe och bara "tog in".....

 
Man ser det inte på bilden, men det var så varmt!

Mmmm.......

Mer sommar, me like!




Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Mysigt.

Jaa så skönt väder, man fattar det knappt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback