Höstregn och jättegarderob....

 
 
Idag har det verkligen varit en söndag med regn och kura-höst-känsla. Och det är helt okej. Jag gick av nattpasset vid 6:00 och sov sen bara fem timmar vilket är alldeles för lite, men jag kände mig rätt pigg. Gick ner på stan och träffade några karatemänniskor och tog en kaffe. Jag vaknade till rätt bra på andra koppen, och sen gick jag upp och tränade karate med Hans. Det var ett bra pass, bra disciplin och snabbt tempo. På väg hem kom regnet. Det har hållit i sig sen dess och det känns faktiskt mysigt.
 
Fördelen är att man får lite gjort inne. Jag har startat upp min walk-in closet, jag har ju så trånga mörka skrymslen till garderober här, och det här har jag tänkt ut ett tag, och det blir som fint!! Jag längtar tills imorgon då jag ska ägna hela dagen åt att greja och dona med det projektet. Eller som en kompis sa:
Whoaw - en walk-in closet - varje kvinnas dröm!
Jag hade aldrig hört det men det gjorde mig glad, för det är verkligen så jag känner - vilken lycka! Få överblick, space, stort, ordning, lyx och flärd hehe,
* * *
 
En bild på gryningen imorse utanför jobbet, taget strax innan jag skulle gå av passet kl 6. Regnbild uteblev, kändes som att jag inte ville söla ner mobilen och ta några plaskbilder:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Hehe, jag har två klädkammare (hette ju så förut)i min tvåa. Förr gjordes det klädkammare i de flesta lägenheterna verkar det som, men det försvann på 60-talets nybyggda hus, då kom pyttegarderoberna istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback