Grön sommar...



Här kommer lite bilder från en skön promenad i vår vackra sommarmiljö,
ett stenkast från min lägenhet:






Den gröna sommarpromenadens mål var
Kulturbygden och utställningen
av Viktors sambo Tove och hennes mamma.

Men målet är som bekant inte allt, utan även resan dit ;-)










Avslutningsvis landade jag sedan stillsamt hemma på min lilla uteplats
med en kopp kaffe och en god lchf-macka med skagenröra
mellan rediga lager skinka och ost.


Sedan var det dags för kvällspass på jobbet.






Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Mmmm mysigt och kolla va mumsigt med smultron.

Postat av: Catrin

2012-08-12 @ 12:05:23
Postat av: catrin

Min systerdotter har oxå haft en utställning i veckan med virk material.

2012-08-12 @ 12:07:10
Postat av: Gunsan

Katarina: Det är inte ofta man ser smultron nuförtiden, för att man inte letar eller för att de inte finns?



Catrin: Härligt med kreativa unga människor!! :)

2012-08-12 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback